Katwoude

1 juni 2018

Inmiddels is het vrijdag 1 juni, maar wel middernacht. Alles is gestouwd, Ruud en Cees zijn al "onder zeil" ( om verwarring tevoorkomen: slapen al) Dat ga ik nu ook doen. De wekker staat op 7 uur maar voordat wij kunnen vertrekken moet er eerst nog geklust worden aan een navigatielicht dat niet werkt. Zoek daar de oorzaak maar eens van op. De reisplanning zal wel wat anders verlopen, trouwens, de wind schijnt ook uit de verkeerde hoek te komen maar goe, dat zien we morgen dan wel weer. Dit schrijfsel was eigenlijk vooral een oefening voor mij om te kijken of het lukt om dit reislog "aan de praat te krijgen". De volgende poging zal plaatsvinden vanuit Dover. God bless.

1. Corien:
    1 juni 2018
    Geweldig Martin om je verhalen te volgen. Ga zo door. Ik zal niet elke dag kijken, maar wel regelmatig. Goede vaart!
  2. Leo Bonnier:
    3 juni 2018
    Goede vriend, vanuit Macedonië kon ik je volgen tot aan de Maasmonding. Toen stopte het ais-signaal, maar gelukkig, net terug van een rondrit zag ik dat je nog maar enkele mijlen te gaan hebt tot Dover. Rustig noordwesten-windje, maar ik denk dat er een puts achter de boot hangt want met een snelheid van 3,1 knoop kun je net zo goed gaan lopen.
    Maar o.k., lekker achteroverleunen in de kuip is wel zo comfortabel.
    Ik zie ook, dat t/m woensdag de wind uit dezelfde hoek blijft komen, dus da's gunstig. Ik vind het wel heel leuk, dat ik je op deze manier kan volgen. Big Brother is watching jou, zolang jij er op let dat die ais het doet. Hoop dat er een lekker sfeertje aan boord is en zie met belangstelling hoofdstuk 2 van jouw blog tegemoet. Ik neem zo een extra biertje om het tekort bij jou te compenseren, hoewel je in Dover mischien toch wel een Guinness neemt. Tot, tot.... Dikke kus van Caatje